MCH is loading...
facebook instagram

MCH Photo Workshop s Liborem Podmolem

9.05.2020

 

PRO VELKÝ ZÁJEM JE VYPSANÝ DRUHÝ TERMÍN!!! 17.5.2020

Workshop je zaměřený na sportovní fotografii, konkrétně na focení motocrossu. Na uzavřené motocrossové trati nedalo dálnice D1 nám bude modelem veleúspěšný český motocyklový závodník Libor Podmol s jeho týmem.

Cílem kurzu je předat účastníkům teoretické a praktické znalosti potřebné k focení reportážní či reklamní sportovní fotografie. V teoretické části probereme vše přes přípravu a volbu vhodné techniky, nastavení fotoaparátu, kompozice, ideálního složení fotoreportu ze sportovní akce, plánování, výběr vhodného místa a spoustu dalších věcí. V praktické části si potom vyzkoušíte fotit jak reportážním způsobem, tzn v rámci simulovaného závodu,který budete dokumentovat, tak způsobem reklamním, kdy Vám bude model plně k dispozici a Vy budete pánem/paní situace. Kromě akčních záběrů si zkusíte vyfotit taktéž několik sportovních portrétů. Vyzkoušíte si focení bez a s externími blesky (k dispozici Vám budou světla JINBEI HD610 z phototools.cz) a pro majitelé Nikonu budou k vyzkoušení k dispozici taktéž některé z mých Nikkor objektivů - na portréty především má oblíbená 105mm a na akci třeba skvělý objektiv 180-400mm. Po praktické části bude následovat část, kde se budeme věnovat následnému zpracování fotek. Tzn import, výběr fotek a jejich postprodukce. V rámci postprodukce se budeme věnovat především základním úpravám v rámci expozice, kontrastu,vyvážení bílé, barevné tonality, případně jednoduchým retuším, tzn vše, co je součástí mého workflow a to jak v situaci, kdy mám na postprodukci velmi omezené množství času, tak v opačném případě, kdy mohu jednotlivým fotkám věnovat více času než v řádech vteřin. V rámci zhodnocení a diskuze bych se rád dotknul i témat okolo budování brandu a sebepropagace.

Kdy?       17.5.2020 (termín 16.5. je již vyprodaný)

Kde?       Trhový Štepánov - 5min od 56km D1

Cena?      6000 Kč s DPH

Kapacita  8 účastníků (kurz se bude konat pouze v případě 100% zaplnění kapacity)

Harmonogram

10:00                zahájení

10:05 - 12:30 - teoretická část

12:30 - 13:00 - oběd

13:00 - 16:30 - praktická část

16:30 - 18:00 - posprodukce

18:00 - 19:00 - zhodnocení + diskuze

Harmonogram kurzu se může přizpůsobit náhlým změnám počasí, případně individuálním potřebám účastníků.

Pro koho je workshop určen?

Pro mírně pokročilé a pokročilé fotografy, kteří zvládají základní ovládání svého fotoaparátu a orientují se v základních fotografických pojmech jako jsou ISO, rychlost závěrky, clona, hloubka ostrosti, apod.

Co s sebou?

Vlastní fotoaparát, ideálně digitální zrcadlovku/bezzrcadlovku, vlastní přenosný počítač ideálně s Adobe Lightroom či Adobe Photoshop. Ani jedno není podmínkou, můžete se účastnit kurzu a jen nasávat infromace a dívat se bez focení, stejně jako nemusíte editovat své fotky na vlastním počítači, ale můžeme se k jejich editaci dostat na mém počítači, každopádně okamžitá aplikace získaných vědomostí nejlépe poslouží k tomu, abyste si vše lépe zapamatovali. Vhodné oblečení, tzn cokoliv do teplot v rozmezí 10-25 stupňů, větru, drobného deště. Počítejte s tím, že se během focení 100% ušpiníte, takže ideálně více kusů oblečení na převlečení a určitě více než jeden pár bot.

 

Závazná REGISTRACE prostřednictvím emailu mch@mchphoto.cz

 

Back to blog